Všeobecné obchodní podmínky poskytování e‑learningových kurzů Tender systems s.r.o.

Název, sídlo a identifikační údaje poskytovatele:

Název: Tender systems, s.r.o.
Sídlo: Nad hradním vodojemem 1108/53, 162 00 Praha 6 - Střešovice
IČ: 29145121 DIČ: CZ29145121
Zastoupená: Ing. Jan Hrádek, jednatel
Web: www.tendersystems.cz, vzdelavani.tendersystems.cz
E-mail: [email protected]
Tel.:  +420 226 258 888

1. Preambule

Tyto Všeobecné obchodní podmínky (dále jen „VOP“) upravují smluvní vztah mezi společností Tender systems s.r.o., se sídlem nám. Před bateriemi 692/18, 162 00 Praha 6 – Střešovice, IČO: 29145121 (dále jen „Poskytovatel“) a objednatelem (dále jen „Objednatel“), a to při poskytování služeb on-line vzdělávacích kurzů poskytovaných Poskytovatelem prostřednictvím internetového portálu vzdelavani.tendersystems.cz (tyto služby dále jen jako „E-learning“).

2. Práva a povinnosti Provozovatele

2.1 Poskytovatel je povinen zajistit řádné a včasné poskytování služeb E-learningu Objednateli.

2.2 Provozovatel garantuje celkovou dostupnost služeb nabízených v rámci těchto VOP v rozsahu minimálně 98 % z doby, na kterou je jednotlivý kurz Objednateli zpřístupněn.

2.3 Provozovatel neodpovídá za chyby způsobené na prostředcích Objednatele.

2.4 Provozovatel si vyhrazuje poskytnutí individuální slevy konkrétnímu Objednateli, popř. prodloužit dobu, po kterou bude zakoupený kurz přístupný.

2.5 Provozovatel má právo odmítnout registraci či zablokovat účet Objednatele, a to i bez udání důvodu, vždy však po předchozím vypořádání závazků z Objednatelem již objednaných a zaplacených služeb dle těchto VOP.

3. Práva a povinnosti Objednatele

3.1 Pro možnost využívání E-learningu je Objednatel povinen provést registraci na internetové stránce vzdelavani.tendersystems.cz (dále jen „Portál“), v rámci které musí souhlasit s těmito VOP.

3.2 Pro zakoupení jednotlivých kurzů je potřeba tyto objednat přímo v rámci Portálu.

3.3 Objednatel se zavazuje zaplatit Poskytovateli cenu jednotlivých kurzů ve stanovené výši.

3.4 Jednotlivé objednané kurzy budou Objednateli zpřístupněny nejdříve po uhrazení stanovené ceny.

3.5 Každý jednotlivý kurz bude Objednateli zpřístupněn v rámci Portálu na období 10 kalendářních dnů od jeho zpřístupnění, není-li u konkrétního kurzu uvedeno jinak.

3.6 Pro využívání E-learningu je nezbytné, aby Objednatel disponoval osobním počítačem s internetovým prohlížečem v aktuální verzi a připojením k internetu s minimální rychlostí připojení 2 Mbps (DOWNLOAD) / 512 Kbps (UPLOAD).

3.7 Objednatel se zavazuje chránit veškerá autorská práva a jiná práva duševního vlastnictví Poskytovatele. Objednatel se zavazuje, že obsah jednotlivých kurzů využije pouze pro svou potřebu, nebude jej poskytovat dalším osobám či volně šířit v síti internet, popř. jiným způsobem

4. Cena a platební podmínky

4.1 Objednatel je povinen uhradit sjednanou cenu za objednané služby E-learningu, a to:
a) na základě zaslané faktury bezhotovostním převodem na bankovní účet Poskytovatele, či
b) platební kartou v rámci Portálu.

4.2 Konkrétní ceny v Kč včetně zákonné výše DPH jsou vždy uvedeny v popisu jednotlivých kurzů. 

4.3 Faktury budou Poskytovatelem vystavovány vždy s datem uskutečnění zdanitelného plnění k datu objednání služeb (jednotlivých kurzů).

4.4 Splatnost faktury je 14 kalendářních dnů od vystavení faktury Poskytovatelem.

4.5 Neuhrazení faktury v termínu splatnosti může být důvodem pro stornování související objednávky.

5. Souhlas se zpracováním osobních údajů

5.1 Objednatel souhlasí se zpracováním osobních údajů Poskytovatelem za účelem registrace a poskytování služeb dle těchto VOP, včetně informování o souvisejících novinkách.

5.2 Údaje, které bude Poskytovatel na základě souhlasu registrovaného subjektu zpracovávat, zahrnují jméno a příjmení, obchodní firmu, IČO, kontaktní údaje (zejm. e-mail), informace o využívání produktů a služeb. Jde o údaje, které Poskytovatel získává přímo od registrovaných subjektů, dalších uživatelů, z veřejně dostupných zdrojů a z průzkumů.

5.3 Účelem zpracování osobních údajů se rozumí nabídka produktů a služeb poskytovaných Poskytovatelem, a to i prostřednictvím elektronických kanálů, dále marketingové zpracování, analýzy a profilování s cílem přizpůsobit nabídku potřebám registrovaných subjektů a zkvalitnit poskytované služby.

5.4 Objednatel poskytuje Poskytovateli souhlas se zpracováním svých osobních údajů k marketingovým účelům provozovatele, a to v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/678 ze dne 27. 4. 2016.

5.5 Souhlas dle předchozího odstavce je dobrovolný a lze jej kdykoliv odvolat. Zůstává v platnosti po dobu využívání služeb dle těchto VOP (tj. Objednatel má aktivní registrovaný účet) a následující 1 rok poté nebo do doby, dokud jej Objednatel neodvolá.

6. Závěrečná ustanovení

6.1 Objednatel prohlašuje, že si tyto VOP přečetl a že svým souhlasem stvrzuje, že k nim přistupuje podle své pravé a svobodné vůle určitě, vážně a srozumitelně, nikoliv v tísni nebo za nápadně nevýhodných podmínek.

6.2 Provozovatel si vyhrazuje právo na přiměřenou změnu těchto VOP za předpokladu, že tuto změnu oznámí nejméně 15 dní před účinností nového znění VOP Objednateli, kdy toto oznámení musí proběhnout alespoň formou elektronické pošty (e-mailu) na kontaktní spojení uvedené Objednatelem v rámci registrace na Portálu. Po obdržení uvedeného oznámení je Objednatel oprávněn změnu VOP odmítnout a registraci zrušit. Poskytovatel je povinen poskytnout v případě zrušení registrace dle věty předchozí Objednateli nezbytnou součinnost.

6.3 Tyto VOP nabývají účinnosti dne 1. 6. 2020.